Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza spokojenosti zákazníka (občana) u vybraných služeb veřejného sektoru

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Zbořil, Jan

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá spokojeností občana - voliče, který se svou pozicí na poptávkové straně nachází v roli spotřebitele statků poskytovaných veřejným sektorem. Stručně je v této souvislosti popsána úloha veřejného sektoru, význam veřejné volby a preferencí. Na to plynule navazuje úloha sociologického průzkumu a jeho praktická aplikace ve formě dotazníkového šetření, jehož výsledky tvoří významný základ pro následné analýzy. Závěru práce je věnován shrnutí, vybraným zjištěním a doporučením.

Popis

Klíčová slova

veřejný sektor, dotazníkové šetření, průzkumy veřejného mínění, koeficient spokojenosti, společnost, public sector, survey, opinion poll, coefficient of happiness, society

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By