Publikace: Analýza spokojenosti zákazníka (občana) u vybraných služeb veřejného sektoru
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Zbořil, Jan
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá spokojeností občana - voliče, který se svou pozicí na poptávkové straně nachází v roli spotřebitele statků poskytovaných veřejným sektorem. Stručně je v této souvislosti popsána úloha veřejného sektoru, význam veřejné volby a preferencí. Na to plynule navazuje úloha sociologického průzkumu a jeho praktická aplikace ve formě dotazníkového šetření, jehož výsledky tvoří významný základ pro následné analýzy. Závěru práce je věnován shrnutí, vybraným zjištěním a doporučením.
Popis
Klíčová slova
veřejný sektor, dotazníkové šetření, průzkumy veřejného mínění, koeficient spokojenosti, společnost, public sector, survey, opinion poll, coefficient of happiness, society