Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Propagace společnosti IZOMAT, s.r.o.

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKuběnka, Michal
dc.contributor.authorOlivová, Kristýna
dc.date.accepted2008
dc.date.accessioned2008-08-12T07:40:31Z
dc.date.available2008-08-12T07:40:31Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem propagace společnosti. Cílem práce je analyzovat komunikační nástroje společnosti IZOMAT, s.r.o. a navrhnout případná zlepšení. V první části bakalářské práce je popsán marketingový mix a jeho složky. Dále jsou vymezeny jednotlivé nástroje komunikačního mixu, zahrnující reklamu, podporu prodeje, osobní prodej, public relations a přímý marketing. V praktické části je představena společnost IZOMAT, s.r.o. a je provedena analýza komunikačního mixu. V závěrečné části jsou hodnoceny používané komunikační nástroje společnosti a uvedeny návrhy na zlepšení.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor work deals with propagation of the company. The main aim of the work is to analyse the communication tools of company IZOMAT, Ltd. and to propose the suitable improvements. In the first part there is described marketing mix and its tools. Furthermore, there are stated particular communication mix tools including advertisement, sales promotions, personal selling, public relations and direct marketing. In the practical part there is presented company IZOMAT, Ltd. and is performed the analysis of communication mix. In the final part there are evaluated used communication tools and are presented the proposals for improvement.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format49 s.cze
dc.format.extent1765119 byteseng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD18286
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/29305
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectCommunication mixeng
dc.subjectadvertisementseng
dc.subjectsales promotionseng
dc.subjectpersonal sellingeng
dc.subjectdirect marketingeng
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectreklamycze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectPublic relationscze
dc.subjectpřímý marketingcze
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titlePropagace společnosti IZOMAT, s.r.o.cze
dc.title.alternativeThe promotion of company IZOMAT, Ltd.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
OlivovaK_Propagace spolecnosti_MK_2008.pdf
Velikost:
1.68 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format