Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Propagace společnosti IZOMAT, s.r.o.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Olivová, Kristýna

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá tématem propagace společnosti. Cílem práce je analyzovat komunikační nástroje společnosti IZOMAT, s.r.o. a navrhnout případná zlepšení. V první části bakalářské práce je popsán marketingový mix a jeho složky. Dále jsou vymezeny jednotlivé nástroje komunikačního mixu, zahrnující reklamu, podporu prodeje, osobní prodej, public relations a přímý marketing. V praktické části je představena společnost IZOMAT, s.r.o. a je provedena analýza komunikačního mixu. V závěrečné části jsou hodnoceny používané komunikační nástroje společnosti a uvedeny návrhy na zlepšení.

Popis

Klíčová slova

Marketing mix, Communication mix, advertisements, sales promotions, personal selling, direct marketing, Marketingový mix, komunikační mix, reklamy, podpora prodeje, osobní prodej, Public relations, přímý marketing

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By