Publikace: Propagace společnosti IZOMAT, s.r.o.
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Olivová, Kristýna
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá tématem propagace společnosti. Cílem práce je analyzovat komunikační nástroje společnosti IZOMAT, s.r.o. a navrhnout případná zlepšení. V první části bakalářské práce je popsán marketingový mix a jeho složky. Dále jsou vymezeny jednotlivé nástroje komunikačního mixu, zahrnující reklamu, podporu prodeje, osobní prodej, public relations a přímý marketing. V praktické části je představena společnost IZOMAT, s.r.o. a je provedena analýza komunikačního mixu. V závěrečné části jsou hodnoceny používané komunikační nástroje společnosti a uvedeny návrhy na zlepšení.
Popis
Klíčová slova
Marketing mix, Communication mix, advertisements, sales promotions, personal selling, direct marketing, Marketingový mix, komunikační mix, reklamy, podpora prodeje, osobní prodej, Public relations, přímý marketing