Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Proces implementace diferencovaného řízení vztahů se zákazníky v podniku plastikářského průmyslu

Disertační práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Zemene, Pavel

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá podstatou a vývojem řízení vztahů se zákazníky v podniku plastikářského průmyslu. Na základě rozboru jednotlivých fází moderního pojetí CRM a popisu požadavků na změny prvků struktury dále uvádí návrh rámcové koncepce řízení vztahů se zákazníky do konkrétního podniku. Práce přináší v mnoha ohledech nový pohled na problematiku řízení vztahů se zákazníky, přičemž informační technologie vnímá jako důležity podpůrný prostředek, nikoli však jako klíčový prvek.

Popis

Klíčová slova

obchodní strategie, vztahy se zákazníky

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By