Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci.

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorPanuš, Jan
dc.contributor.authorVališ, Patrik
dc.date.accepted2019-05-29
dc.date.accessioned2019-06-18T10:41:06Z
dc.date.available2019-06-18T10:41:06Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-30
dc.description.abstractBakalářská práce "Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci" se zaměřuje na použitelnost sociálních sítí pro marketing. V práci jsou popsány a definovány funkční požadavky na vybraný typ sociální sítě a její implementaci v konkrétním podniku. Popis a charakteristika vybrané organizace s cíli, kterých by chtěl dosáhnout. Pomocí navržených metodik řešení problematiky a výběru vhodné varianty je následně uskutečněna jejich realizace. Poté je vyhodnocena jejich účinnost, výnosy a výdaje s nimi spojené.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis "Usability analysis of social networks for marketing in a selected organization" focuses on the applicability of social networks for marketing. The thesis describes and defines the functional requirements for the selected type of social network and its implementation in a specific company. Furthermore, there is the description and characteristics of the selected organization with the goals it wants to achieve. Using the proposed methodologies to solve the problems and to select a suitable variant, their realization is subsequently realized. Then their effectiveness, revenues and expenses are evaluated.eng
dc.description.defenceStudent nejprve představil svou bakalářskou práci Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci. Cílem práce bylo popsat možnosti využití sociálních sítí pro vybraný podnik. V další části obhajoby potom student reagoval na otázku vedoucího práce, která je uvedená v posudku: Mohl byste uvést některé návrhy pro lepší zacílení příspěvků na sociálních sítích, tak aby se dosah zvětšoval? V rámci následné rozpravy student reagoval na následující dotazy: 1.Proč jste si vybral právě Instagram? 2.Jste schopen formulovat doporučený postup pro podnik? 3.Jak si vysvětlujete nezájem mladší generace o produkt?cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format68 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD39263
dc.identifier.stag37156
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/73691
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectInternetcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectpodnikycze
dc.subjectInterneteng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectbusinesseng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAnalýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci.cze
dc.title.alternativeUsability analysis of social networks for marketing in a selected organization.eng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
ValisP_AnalyzaSiti_PJ_2019.pdf
Velikost:
2.06 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
PanusJ_AnalyzaPouzitelnosti_PV_2019.pdf
Velikost:
171.46 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce