Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Vališ, Patrik

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce "Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci" se zaměřuje na použitelnost sociálních sítí pro marketing. V práci jsou popsány a definovány funkční požadavky na vybraný typ sociální sítě a její implementaci v konkrétním podniku. Popis a charakteristika vybrané organizace s cíli, kterých by chtěl dosáhnout. Pomocí navržených metodik řešení problematiky a výběru vhodné varianty je následně uskutečněna jejich realizace. Poté je vyhodnocena jejich účinnost, výnosy a výdaje s nimi spojené.

Popis

Klíčová slova

Internet, marketing, sociální sítě, reklama, analýza, podniky, Internet, marketing, social networks, advertising, analysis, business

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By