Publikace: Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci.
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Vališ, Patrik
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce "Analýza použitelnosti sociálních sítí pro marketing ve vybrané organizaci" se zaměřuje na použitelnost sociálních sítí pro marketing. V práci jsou popsány a definovány funkční požadavky na vybraný typ sociální sítě a její implementaci v konkrétním podniku. Popis a charakteristika vybrané organizace s cíli, kterých by chtěl dosáhnout. Pomocí navržených metodik řešení problematiky a výběru vhodné varianty je následně uskutečněna jejich realizace. Poté je vyhodnocena jejich účinnost, výnosy a výdaje s nimi spojené.
Popis
Klíčová slova
Internet, marketing, sociální sítě, reklama, analýza, podniky, Internet, marketing, social networks, advertising, analysis, business