Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie společnosti SOR Libchavy spol. s r.o.

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorMorkus, Jaroslav
dc.contributor.authorChaloupka, Jakub
dc.contributor.refereeChudý, Jindřich
dc.date.accepted2012
dc.date.accessioned2012-02-06T17:22:12Z
dc.date.available2012-02-06T17:22:12Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractPráce se zabývá tvorbou marketingové strategie v podmínkách reálného podniku. V první části jsou popsány teoretické základy a analýza současné situace ve společnosti SOR Libchavy spol. s r. o. Druhá část je věnována tvorbě strategického systému měření výkonnosti a marketingové strategie.cze
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the creation of marketing strategies in terms of real company. The first part describes the theoretical foundations and analysis of the current situation in the SOR Libchavy, Ltd. The second part is devoted to the creation of strategic performance measurement system and marketing strategies.eng
dc.description.defenceProblematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázal diplomant odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky recenzenta měl velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagoval velmi pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl.cze
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format70 s.
dc.format.extent2143795 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD25581
dc.identifier.stag15418cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/42413
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingové strategiecze
dc.subjectbalanced scorecardcze
dc.subjectSOR Libchavy spol. s r. ocze
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programDopravní inženýrství a spojecze
dc.titleMarketingová strategie společnosti SOR Libchavy spol. s r.o.cze
dc.title.alternativeMarketing strategy of SOR Libchavy, Ltd.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
MorkusJ_MarketingovaStrategie_JCH_2012.pdf
Velikost:
78.86 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
ChudyJ_MarketingovaStrategie_JM_2011.pdf
Velikost:
4.35 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
ChaloupkaJ_MarketingovaStrategie_JM_2011.pdf
Velikost:
2.04 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce