Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie společnosti SOR Libchavy spol. s r.o.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Chaloupka, Jakub

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá tvorbou marketingové strategie v podmínkách reálného podniku. V první části jsou popsány teoretické základy a analýza současné situace ve společnosti SOR Libchavy spol. s r. o. Druhá část je věnována tvorbě strategického systému měření výkonnosti a marketingové strategie.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingové strategie, balanced scorecard, SOR Libchavy spol. s r. o, marketing strategy

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By