Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza a návrh marketingového řízení zvolené organizace

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kracík, Tomáš

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá tématem Analýza a návrh marketingového řízení zvolené organizace. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy k této problematice. Další část je zaměřena na představení produktů značky KaiVac a firmy de Wolf Group s.r.o. a následnou analýzu trhu a marketingové strategie. Na základě analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingové strategie firmy de Wolf Group s.r.o. pro prodej produktů značky KaiVac.

Popis

Klíčová slova

analýza podniku, marketingová strategie, marketingové řízení, analýza, strategie, analysis of company, marketing strategy, marketing management, analysis, strategy

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By