Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza a návrh marketingového řízení zvolené organizace

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorKracík, Tomáš
dc.date.accepted2016-06-02
dc.date.accessioned2016-06-09T12:31:24Z
dc.date.available2016-06-09T12:31:24Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-04-26
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem Analýza a návrh marketingového řízení zvolené organizace. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy k této problematice. Další část je zaměřena na představení produktů značky KaiVac a firmy de Wolf Group s.r.o. a následnou analýzu trhu a marketingové strategie. Na základě analýz jsou doporučeny návrhy na zlepšení marketingové strategie firmy de Wolf Group s.r.o. pro prodej produktů značky KaiVac.cze
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis deals with a Analysis of company and suggestion of marketing management. Basic concepts on this issue are defined in the theoretical part. The next part is focused both on the introduction of KaiVac products and de Wolf Group s.r.o., company and the following analysis of market and marketing strategy. Based on analyses suggestions for improvement of marketing strategy for KaiVac products sale are recommended there.eng
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format52 s.
dc.format.extent1299119 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD34216
dc.identifier.stag26221
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/64265
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectanalýza podnikucze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingové řízenícze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectanalysis of companyeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmarketing managementeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectstrategyeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAnalýza a návrh marketingového řízení zvolené organizacecze
dc.title.alternativeAnalysis of company and suggestion of marketing managementeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
KracikT_AnalyzaMarketingoveho_KK_2016.pdf
Velikost:
1.24 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
vedouci-KantorovaK_AnalyzaMarketingoveho_TK_2016.pdf
Velikost:
150.95 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce