Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení obchodní organizace INTERSPAR

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Tužilová, Barbora

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením vybraného podniku. V teoretické části jsou charakterizovány základní marketingové pojmy a vysvětlena podstata marketingového řízení. Dále jsou definovány klíčové postupy a nástroje marketingu a popsáno kupní chování spotřebitelů. Posledním bodem teoretické části práce je vymezení charakteristických rysů současného obchodu. Praktická část práce je zaměřena na situační analýzu ve společnosti SPAR Česká obchodní společnost, s.r.o.. Na základě získaných poznatků o společnosti je vypracována SWOT analýza a v závěru práce je zpracován návrh možných změn v marketingovém řízení.

Popis

Klíčová slova

Marketing, Marketingové řízení, Marketingový mix, kupní chování spotřebitelů, Situační analýza, SWOT analýza, marketing management, Marketing mix, purchase behaviour of consumers, Situation analysis, SWOT analysis

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By