Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení obchodní organizace INTERSPAR

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorTužilová, Barbora
dc.date.accepted2009cze
dc.date.accessioned2009-07-03T07:21:19Z
dc.date.available2009-07-03T07:21:19Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá marketingovým řízením vybraného podniku. V teoretické části jsou charakterizovány základní marketingové pojmy a vysvětlena podstata marketingového řízení. Dále jsou definovány klíčové postupy a nástroje marketingu a popsáno kupní chování spotřebitelů. Posledním bodem teoretické části práce je vymezení charakteristických rysů současného obchodu. Praktická část práce je zaměřena na situační analýzu ve společnosti SPAR Česká obchodní společnost, s.r.o.. Na základě získaných poznatků o společnosti je vypracována SWOT analýza a v závěru práce je zpracován návrh možných změn v marketingovém řízení.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the marketing management of the selected company. In the theoretical part of this work are described basic marketing terms and explained gist of the marketing management. Then there are defined main methods and instruments of marketing and described purchase behaviour of consumers. The last point of the theoretical part is the definition of characteristic features of the current trade. The practical part of this work is targeted to the situation analysis of a company SPAR Česká obchodní společnost, s.r.o.. On basis of acquired knowledges about a company is worked out a SWOT analysis and in the final part of this thesis is compiled the suggestion of any changes in the marketing management.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format96 s., 2 s. přílohcze
dc.format.extent4611698 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD19930cze
dc.identifier.signatureD19930
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/33467
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingové řízenícze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectkupní chování spotřebitelůcze
dc.subjectSituační analýzacze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectmarketing managementeng
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectpurchase behaviour of consumerseng
dc.subjectSituation analysiseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingové řízení obchodní organizace INTERSPARcze
dc.title.alternativeMarketing management of the trading organization INTERSPAReng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
TuzilovaB_Marketingove rizeni_JV_2009.pdf
Velikost:
4.4 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
KuběnkaM_Marketingove rizeni_BT_2009.pdf
Velikost:
26.23 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format