Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza CSR aktivit a jejich vliv na dobré jméno podniku

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorMyslivcová, Kateřina
dc.contributor.authorFraňová, Adéla
dc.contributor.refereeJedlinský, Jakub
dc.date.accepted2024-06-03
dc.date.accessioned2024-07-08T11:45:13Z
dc.date.available2024-07-08T11:45:13Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-04-26
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je provedení Analýzy CSR aktivit a jejich vliv na dobré jméno podniku. Cílem práce je na základě analýzy CSR aktivit vybraného podniku zhodnotit využívané nástroje komunikace CSR a určit jejich vliv na dobré jméno podniku. Diplomová práce se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti firem (Corporate Social Responsibility - CSR) v konkrétním podniku. V teoretické části práce je detailně analyzován koncept CSR a příslušné klíčové pojmy včetně důrazu na aspekty komunikace týkající se CSR. V následující praktické části práce je provedena důkladná analýza CSR aktivit a způsobů jejich komunikace v rámci organizace Škoda Auto a.s. Získaná data a informace z této analýzy jsou následně konfrontována s výsledky dotazníkového šetření, které bylo prováděno mezi veřejností a zaměstnanci společnosti Škoda Auto, a.s. Součástí práce je též zhodnocení výsledků a navržení vlastních doporučení.cze
dc.description.abstract-translatedThe subject of the thesis is the analysis of CSR activities and their impact on the reputation of the company. The aim of the thesis is to evaluate the used CSR communication tools and to determine their impact on the reputation of the company based on the analysis of CSR activities of the selected company. The thesis focuses on the issue of Corporate Social Responsibility (CSR) in a specific company. In the theoretical part of the thesis, the concept of CSR and the relevant key concepts are analysed in detail, including an emphasis on the CSR-related aspects of communication. In the following practical part of the thesis, a thorough analysis of CSR activities and their communication methods within the organisation Škoda Auto a.s. is carried out. The data and information obtained from this analysis are then confronted with the results of a questionnaire survey conducted among the public and employees of Škoda Auto, a.s. The work also includes an evaluation of the results and the proposal of its own recommendations.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem: CSR aktivity a jejich vliv na dobré jméno podniku. Cílem práce je na základě analýzy CSR aktivit vybraného podniku zhodnotit využívané nástroje komunikace CSR a určit jejich vliv na dobré jméno podniku. Během rozpravy byl položen dotaz dle posudku vedoucího diplomové práce: V rámci rozpravy vysvětlete, jaký je rozdíl mezi Corporate Social Responsibility a Corporate Shared Value (CSV). Je možné některé konkrétní odpovědné aktivity, které Škoda Auto a.s. již vykonává a které popisujete v diplomové práci, považovat za CSV? Studentka na otázku reagovala. Následně byl položen dotaz oponenta práce: Otázka 2.: Většina společností již s klasickým pojmem CSR nepracuje, odráží své strategie od zmíněných SDGs a zmíněné CSV. Ty jsou mnohem komplexnější a více propojují například práci s lidskými zdroji a tím definují udržitelnou i ekonomickou část. Dokázala byste uchopit otázku - Jak důležitý je v tomto ohledu koncept sdílení např. technologického know-how firmy se SŠ? Nebo jak důležité je rozvíjet a podporovat odborné kompetence např. starostů? Jaký to má vliv na spolupráci soukromého sektoru a veřejné správy? Studentka na otázku reagovala. Následně byl během rozpravy položen doplňující dotaz: Otázka 3.: Vysvětlíte nám rozdíl mezi image a dobrým jménem podniku? Studentka na otázku reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format94 s.
dc.identifier.stag47023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/83146
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcze
dc.subjectCSRcze
dc.subjectstakeholderscze
dc.subjectfiremní image a identitacze
dc.subjectkomunikace CSRcze
dc.subjectŠkoda Auto a.s.cze
dc.subjectcorporate social responsibilityeng
dc.subjectCSReng
dc.subjectstakeholderseng
dc.subjectcorporate image and identityeng
dc.subjectcommunication of CSReng
dc.subjectŠkoda Auto a.s.eng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAnalýza CSR aktivit a jejich vliv na dobré jméno podnikucze
dc.title.alternativeCSR activities and their impact on the company's reputationeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 5 z 5
Načítá se...
Náhled
Název:
FranovaA_AnalyzaCSR_KM_2024.pdf
Velikost:
2.36 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
MyslivcovaK_CSRAktivity_AF_2024.pdf
Velikost:
155.62 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
JedlinskyJ_AnalyzaCSR_AF_2024.pdf
Velikost:
460.5 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Dotaznik-pro-verejnost.pdf
Velikost:
310.22 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
VŠKP - příloha
Načítá se...
Náhled
Název:
Dotaznik-pro-zamestnance.pdf
Velikost:
489.33 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
VŠKP - příloha