Publikace: Analýza CSR aktivit a jejich vliv na dobré jméno podniku
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Fraňová, Adéla
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem diplomové práce je provedení Analýzy CSR aktivit a jejich vliv na dobré jméno podniku. Cílem práce je na základě analýzy CSR aktivit vybraného podniku zhodnotit využívané nástroje komunikace CSR a určit jejich vliv na dobré jméno podniku. Diplomová práce se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti firem (Corporate Social Responsibility - CSR) v konkrétním podniku. V teoretické části práce je detailně analyzován koncept CSR a příslušné klíčové pojmy včetně důrazu na aspekty komunikace týkající se CSR. V následující praktické části práce je provedena důkladná analýza CSR aktivit
a způsobů jejich komunikace v rámci organizace Škoda Auto a.s. Získaná data a informace
z této analýzy jsou následně konfrontována s výsledky dotazníkového šetření, které bylo prováděno mezi veřejností a zaměstnanci společnosti Škoda Auto, a.s. Součástí práce je též zhodnocení výsledků a navržení vlastních doporučení.
Popis
Klíčová slova
společenská odpovědnost firem, CSR, stakeholders, firemní image a identita, komunikace CSR, Škoda Auto a.s., corporate social responsibility, CSR, stakeholders, corporate image and identity, communication of CSR, Škoda Auto a.s.