Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza CSR aktivit a jejich vliv na dobré jméno podniku

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Fraňová, Adéla

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Předmětem diplomové práce je provedení Analýzy CSR aktivit a jejich vliv na dobré jméno podniku. Cílem práce je na základě analýzy CSR aktivit vybraného podniku zhodnotit využívané nástroje komunikace CSR a určit jejich vliv na dobré jméno podniku. Diplomová práce se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti firem (Corporate Social Responsibility - CSR) v konkrétním podniku. V teoretické části práce je detailně analyzován koncept CSR a příslušné klíčové pojmy včetně důrazu na aspekty komunikace týkající se CSR. V následující praktické části práce je provedena důkladná analýza CSR aktivit a způsobů jejich komunikace v rámci organizace Škoda Auto a.s. Získaná data a informace z této analýzy jsou následně konfrontována s výsledky dotazníkového šetření, které bylo prováděno mezi veřejností a zaměstnanci společnosti Škoda Auto, a.s. Součástí práce je též zhodnocení výsledků a navržení vlastních doporučení.

Popis

Klíčová slova

společenská odpovědnost firem, CSR, stakeholders, firemní image a identita, komunikace CSR, Škoda Auto a.s., corporate social responsibility, CSR, stakeholders, corporate image and identity, communication of CSR, Škoda Auto a.s.

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By