Publikace: Marketingová komunikace při budování společné značky
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Covalciuc, Nicoleta
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se věnuje problematice budování společné značky +inovace a jejímu vlivu na podniky, které pod ní vystupují. Cílem práce je navrhnout komunikaci Public Relations tak, aby byla posílena společná značka +inovace. První část práce se zabývá definicí základních pojmů jako je marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, značka, PR. Druhá část práce se věnuje představení společné značky, popisů jejich aktivit, analýzu dotazníkové šetření a návrh PR komunikace.
Popis
Klíčová slova
marketingová komunikace, společná značka, Public Relations, PR komunikace, komunikační
aktivity, dotazníkové šetření, marketing communication, common brand, Public Relations, PR communication, communication activities, questionnaire survey