Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace při budování společné značky

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Covalciuc, Nicoleta

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se věnuje problematice budování společné značky +inovace a jejímu vlivu na podniky, které pod ní vystupují. Cílem práce je navrhnout komunikaci Public Relations tak, aby byla posílena společná značka +inovace. První část práce se zabývá definicí základních pojmů jako je marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, značka, PR. Druhá část práce se věnuje představení společné značky, popisů jejich aktivit, analýzu dotazníkové šetření a návrh PR komunikace.

Popis

Klíčová slova

marketingová komunikace, společná značka, Public Relations, PR komunikace, komunikační aktivity, dotazníkové šetření, marketing communication, common brand, Public Relations, PR communication, communication activities, questionnaire survey

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By