Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh komunikačního mixu vybrané firmy

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřinacze
dc.contributor.authorMizerová, Iveta
dc.contributor.refereeNovotný, Josefcze
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-06-19T10:19:03Z
dc.date.available2014-06-19T10:19:03Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractDiplomová práce je rozdělená na dvě části. První část se zabývá vysvětlením pojmů marketingového mixu, především jednotlivým nástrojům komunikačního mixu, kterými je reklama, podpora prodeje, public relations, přímý marketing, osobní prodej. V druhé části jsou získány informace pro situační analýzu firmy Tomáš GIEBEL ELEKTROLUIS, s. r. o. K analýze současného komunikačního mixu je použita SWOT analýza. V závěru je firmě navrhnutý komunikační mix a doporučení, které by vedly ke zlepšení a stanovení rozpočtu.cze
dc.description.abstract-translatedThe master thesis is divided into two sections. The first section is concerned with explanation of terms of marketing mix, especially particular tools of communication mix, which are advertisement, sale support, public relations, direct marketing, personal sale. In the second section information is gathered from the company Tomáš GIEBEL ELEKTROLUIS, s.r.o. for the situation analysis. SWOT analysis is used for the analysis of contemporary communication mix. In conclusion the communication mix and recommendations, which are supposed to lead to improvement and budget determination, are suggested to the company.eng
dc.description.defence\par{ Název diplomové práce: Návrh komunikačního mixu vybrané firmy\par} \par{ Cílem práce je navržení komunikačního mixu firmě Tomáš GIEBEL - ELEKTROLUIS, s. r. o..\par} \par{ Otázky vedoucí práce:\par} \par{ 1. Na s. 67 autorka navrhuje zveřejnění článků public relations - jakým způsobem by firma měla provést výběr novinových titulů? Jaké výhody firmě může přinést využití nástrojů PR?\par} \par{ 2. Pokud autorka seznámila vedení firmy se svými návrhy, může shrnout postoj firmy k těmto doporučením.\par} \par{ Otázky oponenta práce:\par} \par{ 1. Na základě čeho autorka navrhuje 10% slevu stálým zákazníkům? Např. z údajů od konkurence (str. 66)?\par} \par{ 2. Na str. 56 uvádíte SWOT analýzu firmy, ale analýza neobsahuje klíčový prvek pro firmu a to vlastní zaměstnance, kam byste je zařadila ve SWOT analýze?\par}cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format77 s.cze
dc.format.extent1568150 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD30036cze
dc.identifier.stag22142cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/56559
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectProduktcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectpublic relationscze
dc.subjectdirect marketingcze
dc.subjectosobní marketingcze
dc.subjectProducteng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectdistributioneng
dc.subjectpromotioneng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectsales promotioneng
dc.subjectpersonal sellingeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleNávrh komunikačního mixu vybrané firmycze
dc.title.alternativeProposal of communication mix of the selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_KomunikacniMix_IM_2014.pdf
Velikost:
149.7 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
NovotnyJ_KomunikacniMix_IM_2014.pdf
Velikost:
51.82 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
MizerovaI_NavrhKomunikacniho_KK_2014.pdf
Velikost:
1.5 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce