Publikace: Návrh komunikačního mixu vybrané firmy
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Mizerová, Iveta
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je rozdělená na dvě části. První část se zabývá vysvětlením pojmů marketingového mixu, především jednotlivým nástrojům komunikačního mixu, kterými je reklama, podpora prodeje, public relations, přímý marketing, osobní prodej. V druhé části jsou získány informace pro situační analýzu firmy Tomáš GIEBEL ELEKTROLUIS, s. r. o. K analýze současného komunikačního mixu je použita SWOT analýza. V závěru je firmě navrhnutý komunikační mix a doporučení, které by vedly ke zlepšení a stanovení rozpočtu.
Popis
Klíčová slova
Produkt, cena, distribuce, propagace, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, public relations, direct marketing, osobní marketing, Product, price, distribution, promotion, communication mix, advertising, sales promotion, personal selling