Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh komunikačního mixu vybrané firmy

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Mizerová, Iveta

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je rozdělená na dvě části. První část se zabývá vysvětlením pojmů marketingového mixu, především jednotlivým nástrojům komunikačního mixu, kterými je reklama, podpora prodeje, public relations, přímý marketing, osobní prodej. V druhé části jsou získány informace pro situační analýzu firmy Tomáš GIEBEL ELEKTROLUIS, s. r. o. K analýze současného komunikačního mixu je použita SWOT analýza. V závěru je firmě navrhnutý komunikační mix a doporučení, které by vedly ke zlepšení a stanovení rozpočtu.

Popis

Klíčová slova

Produkt, cena, distribuce, propagace, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, public relations, direct marketing, osobní marketing, Product, price, distribution, promotion, communication mix, advertising, sales promotion, personal selling

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By