Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
B2B nákupní platformy pro Škoda Auto a.s.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Čákora, Martin

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zaměřuje na strategii a proces všeobecného nákupu ve firmě Škoda Auto a.s. Práce zahrnuje teoretické vymezení dané problematiky s důrazem na B2B nákupní platformy. Navazující analytická část popisuje vybrané, současné nákupní procesy ve firmě, uvádí rešerši a komparaci potencionálně využitelných nákupních platforem (Amazon Business Platform, Alza pro firmy, Mall Pro). V závěrečné části je uveden návrh ke zlepšení B2B strategie nákupu ve formě aplikace "Pro všeobecný nákup", která spolupracuje se systémem Celonis.

Popis

Klíčová slova

B2B, informační systémy, nákupní platformy, nákupní proces, Škoda Auto a.s., B2B, information systems, purchasing platforms, purchasing process, Škoda Auto a.s.

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By