Publikace: B2B nákupní platformy pro Škoda Auto a.s.
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Čákora, Martin
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na strategii a proces všeobecného nákupu ve firmě Škoda Auto a.s. Práce zahrnuje teoretické vymezení dané problematiky s důrazem na B2B nákupní platformy. Navazující analytická část popisuje vybrané, současné nákupní procesy ve firmě, uvádí rešerši a komparaci potencionálně využitelných nákupních platforem (Amazon Business Platform, Alza pro firmy, Mall Pro). V závěrečné části je uveden návrh ke zlepšení B2B strategie nákupu ve formě aplikace "Pro všeobecný nákup", která spolupracuje se systémem Celonis.
Popis
Klíčová slova
B2B, informační systémy, nákupní platformy, nákupní proces, Škoda Auto a.s., B2B, information systems, purchasing platforms, purchasing process, Škoda Auto a.s.