Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Virtuální realita

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorPetráň, Tomášcze
dc.contributor.authorPečený, Jan
dc.contributor.refereeRyška, Tomášcze
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-03-08T09:38:25Z
dc.date.available2013-03-08T09:38:25Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na fenomén virtuální reality ve vztahu k počítačovým hráčům a společnosti. Pokouším se odhalit souvislosti virtuálního prostoru a subjektu, který do ní vstupuje. Spojuji a hledám souvislosti forem žití ve virtuální realitě a "běžné" realitě, abych se k těmto souvislostem mohl dostat a popsat jejich vlastnosti využívám spojení antropologie, filosofie a psychologie. Nesnažím se ukázat společnost počítačových hráčů z pohledu závislosti nebo psychických a fyzických problémů, které může hraní počítačových her způsobit, ale pokouším se vysvětlit virtuální realitu jako iluzi a běžnou součást každodenního života a setkávání se lidí, taktéž však jako přirozený vývoj lidstva v cestě za vědeckým pokrokem.cze
dc.description.abstract-translatedThis work is focused on the phenomenon of virtual reality in relation to computer gamers and society. Trying to uncover the context of virtual space and subjekt, which enters into it. Connecting and seeking connection forms living in virtual reality and "ordinary" reality for me to get these links to their properties and describe the connection I use anthropology, philosophy and psychology. I'm not trying to prove by computer players in terms of addiction or mental and physical problems that can cause playing computer games, but I'm trying to explain the illusion of virtual reality as a normal part of everyday life and meeting people, but also as a natural development of mankind in the quest for scientific progress.eng
dc.description.defenceStudent objájil výtky: chybí antropologická literatura, metody on-line výzkumucze
dc.description.departmentKatedra sociálních vědcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format40 s.cze
dc.format.extent804089 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD27708cze
dc.identifier.stag14954cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/49017
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectvirtuální realitacze
dc.subjectrealitacze
dc.subjectspolečnostcze
dc.subjectkulturacze
dc.subjectpočítačové hrycze
dc.subjecttranscendencecze
dc.subjectimanencecze
dc.subjectpodstatacze
dc.subjectzákladcze
dc.subjectvirtual realityeng
dc.subjectrealityeng
dc.subjectsocietyeng
dc.subjectcultureeng
dc.subjectcomputer gameseng
dc.subjecttranscendenceeng
dc.subjectimmanenceeng
dc.subjectnatureeng
dc.subjectbasiseng
dc.thesis.degree-disciplineSociální antropologiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameMgr.cze
dc.thesis.degree-programSociologiecze
dc.titleVirtuální realitacze
dc.title.alternativeVirtual realityeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
RyskaT_Virtualnirealita_PJ_2013.pdf
Velikost:
55.05 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
PecenyJ_virtualirealita_TP_2013.pdf
Velikost:
785.24 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
NEPRISTPNY SOUBOR