Publikace: Virtuální realita
Diplomová práceOmezený přístup| dc.contributor.advisor | Petráň, Tomáš | cze |
| dc.contributor.author | Pečený, Jan | |
| dc.contributor.referee | Ryška, Tomáš | cze |
| dc.date.accepted | 2013 | cze |
| dc.date.accessioned | 2013-03-08T09:38:25Z | |
| dc.date.available | 2013-03-08T09:38:25Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.description.abstract | Tato práce je zaměřena na fenomén virtuální reality ve vztahu k počítačovým hráčům a společnosti. Pokouším se odhalit souvislosti virtuálního prostoru a subjektu, který do ní vstupuje. Spojuji a hledám souvislosti forem žití ve virtuální realitě a "běžné" realitě, abych se k těmto souvislostem mohl dostat a popsat jejich vlastnosti využívám spojení antropologie, filosofie a psychologie. Nesnažím se ukázat společnost počítačových hráčů z pohledu závislosti nebo psychických a fyzických problémů, které může hraní počítačových her způsobit, ale pokouším se vysvětlit virtuální realitu jako iluzi a běžnou součást každodenního života a setkávání se lidí, taktéž však jako přirozený vývoj lidstva v cestě za vědeckým pokrokem. | cze |
| dc.description.abstract-translated | This work is focused on the phenomenon of virtual reality in relation to computer gamers and society. Trying to uncover the context of virtual space and subjekt, which enters into it. Connecting and seeking connection forms living in virtual reality and "ordinary" reality for me to get these links to their properties and describe the connection I use anthropology, philosophy and psychology. I'm not trying to prove by computer players in terms of addiction or mental and physical problems that can cause playing computer games, but I'm trying to explain the illusion of virtual reality as a normal part of everyday life and meeting people, but also as a natural development of mankind in the quest for scientific progress. | eng |
| dc.description.defence | Student objájil výtky: chybí antropologická literatura, metody on-line výzkumu | cze |
| dc.description.department | Katedra sociálních věd | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 40 s. | cze |
| dc.format.extent | 804089 bytes | cze |
| dc.format.mimetype | application/pdf | cze |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (studovna) | cze |
| dc.identifier.signature | D27708 | cze |
| dc.identifier.stag | 14954 | cze |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/49017 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Práce není přístupná | cze |
| dc.subject | virtuální realita | cze |
| dc.subject | realita | cze |
| dc.subject | společnost | cze |
| dc.subject | kultura | cze |
| dc.subject | počítačové hry | cze |
| dc.subject | transcendence | cze |
| dc.subject | imanence | cze |
| dc.subject | podstata | cze |
| dc.subject | základ | cze |
| dc.subject | virtual reality | eng |
| dc.subject | reality | eng |
| dc.subject | society | eng |
| dc.subject | culture | eng |
| dc.subject | computer games | eng |
| dc.subject | transcendence | eng |
| dc.subject | immanence | eng |
| dc.subject | nature | eng |
| dc.subject | basis | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Sociální antropologie | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická | cze |
| dc.thesis.degree-name | Mgr. | cze |
| dc.thesis.degree-program | Sociologie | cze |
| dc.title | Virtuální realita | cze |
| dc.title.alternative | Virtual reality | eng |
| dc.type | diplomová práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 2 z 2
Načítá se...
- Název:
- RyskaT_Virtualnirealita_PJ_2013.pdf
- Velikost:
- 55.05 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- posudek oponenta
Načítá se...
- Název:
- PecenyJ_virtualirealita_TP_2013.pdf
- Velikost:
- 785.24 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- NEPRISTPNY SOUBOR