Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Online marketing

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorBílková, Renáta
dc.contributor.authorKopecký, Jiří
dc.contributor.refereeKantorová, Kateřina
dc.date.accepted2020-01-16
dc.date.accessioned2020-02-05T09:33:02Z
dc.date.available2020-02-05T09:33:02Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2019-11-29
dc.description.abstractPráce je věnována oblasti marketingu odehrávající se v online prostředí internetu, tedy online marketingu. V úvodu práce jsou rozebrány základní pojmy internetového marketingu a posléze i jeho jednotlivé nástroje, mezi které lze řadit například SEO, PPC systémy či e-mailing. Druhá část práce se zabývá analýzou společnosti Papírnictví PAVLÍK CZ, s. r. o., a hodnocením proběhlé marketingové kampaně. V návaznosti na proběhlou kampaň byla dle potřeb společnosti navrhnuta a vytvořena nová marketingová kampaň.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the marketing taking place in the online environment of the Internet - online marketing. At the beginning, the basic concepts of internet marketing and also its individual tools - such as SEO, PPC systems or e-mailing - are analyzed. The second part of the thesis focuses on company analysis of PAVLIK CZ Stationery, s. r. o., and evaluation of their marketing campaign. Following the campaign results, a new marketing campaign is designed and built, based on the company's needs.eng
dc.description.defenceStudent přednesl obhajobu práce s názvem: Online marketing Otázky dle posudku vedoucího diplomové práce: Nejsou Otázky dle posudku oponenta diplomové práce: Jak vytvoření ''Person'' pomáhá při charakteristice segmentu a jak mohlo pomoci při tvorbě této práce? Jaký je rozdíl mezi ''Personou'' a ''Aarchetypem'' a jak se liší jejich využití? K jakým záměrům slouží SWOT analýza a z jakých podkladů se čerpá při jejím sestavení? Z jakých podkladů jste čerpal vy při sestavení SWOT analýzy? Student na otázky reagoval.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format83 s.
dc.identifier.stag37031
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/74519
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjecte-marketingcze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectbannercze
dc.subjectbrandcze
dc.subjectvideo kampaňcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjecte-marketingeng
dc.subjectinterneteng
dc.subjectbannereng
dc.subjectbrandeng
dc.subjectvideo campaigneng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleOnline marketingcze
dc.title.alternativeOnline marketingeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KopeckyJ_OnlineMarketing_RB_2020.pdf
Velikost:
2.42 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BILKOVAR_OnlineMarketing_JK_2019.pdf
Velikost:
301.78 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_OnlineMarketing_JK_2019.pdf
Velikost:
814.41 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce