Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Online marketing

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kopecký, Jiří

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce je věnována oblasti marketingu odehrávající se v online prostředí internetu, tedy online marketingu. V úvodu práce jsou rozebrány základní pojmy internetového marketingu a posléze i jeho jednotlivé nástroje, mezi které lze řadit například SEO, PPC systémy či e-mailing. Druhá část práce se zabývá analýzou společnosti Papírnictví PAVLÍK CZ, s. r. o., a hodnocením proběhlé marketingové kampaně. V návaznosti na proběhlou kampaň byla dle potřeb společnosti navrhnuta a vytvořena nová marketingová kampaň.

Popis

Klíčová slova

marketing, online marketing, e-marketing, internet, banner, brand, video kampaň, marketing, online marketing, e-marketing, internet, banner, brand, video campaign

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By