Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace na Internetu mezi výrobcem a koncovým zákazníkem

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Tomáš, Miroslav

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací výrobce, která je orientovaná na koncového zákazníka. Nejdříve definuje pojem Internet a jeho stručnou historii. První část se dále věnuje internetovému marketingu, ve kterém je podrobně rozebírán marketingový mix. Druhá část práce se věnuje komunikačnímu mixu v internetovém prostředí, konkrétně cílům marketingové komunikace a internetovým komunikačním prostředkům, mezi které patří reklama, podpora prodeje a PR.

Popis

Klíčová slova

Internet, internetový marketing, marketingový mix, komunikace, reklama, Internet, internet marketing, marketing mix, communication, advertising

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By