Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace na Internetu mezi výrobcem a koncovým zákazníkem

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorJanouch, Viktorcze
dc.contributor.advisorSvědík, Jancze
dc.contributor.authorTomáš, Miroslav
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-09-22T12:26:37Z
dc.date.available2014-09-22T12:26:37Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací výrobce, která je orientovaná na koncového zákazníka. Nejdříve definuje pojem Internet a jeho stručnou historii. První část se dále věnuje internetovému marketingu, ve kterém je podrobně rozebírán marketingový mix. Druhá část práce se věnuje komunikačnímu mixu v internetovém prostředí, konkrétně cílům marketingové komunikace a internetovým komunikačním prostředkům, mezi které patří reklama, podpora prodeje a PR.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s thesis deals with Internet marketing of manufacturer, oriented to ending customer. The thesis defined concept of the Internet and its brief history at first. The first part is also discussed Internet marketing and in detail the marketing mix. The second part pursues communication mix in Internet medium, specifically to objectives of marketing communication, namely advertising, sales support and PR.eng
dc.description.defenceJaké konkrétní nástroje z public relation a z podpory prodeje vybraný podnik využívá? Co představuje podíl na marketingových nákladech? Co představuje intenzivnější spolupráce s členy hodnotové sítě? Kdo představuje konkurenci vybranému podniku? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format59 s.cze
dc.format.extent965282 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD32018cze
dc.identifier.stag24352cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/57703
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectInternetcze
dc.subjectinternetový marketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectInternetcze
dc.subjectinternet marketingcze
dc.subjectmarketing mixcze
dc.subjectcommunicationcze
dc.subjectadvertisingcze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleMarketingová komunikace na Internetu mezi výrobcem a koncovým zákazníkemcze
dc.title.alternativeMarketing communication on the Internet between the manufacturer and the end customereng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
SvedikJ_MarketingovaKomunikace_MT_2014.pdf
Velikost:
28.48 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
TomasM_MarketingovaKomunikace_JS_2014.pdf
Velikost:
942.66 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce