Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Assessment of provided service quality in B2B market from the manufacturer´s perspective

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorVlčková, Vladimíracze
dc.contributor.authorPodškubková, Luciecze
dc.date.accessioned2020-03-19T12:25:09Z
dc.date.available2020-03-19T12:25:09Z
dc.date.issued2019eng
dc.description.abstractThe quality of provided services relating to the product is considered one of the most important elements of development and sustaining effective and successful relationships within supply systems and a key factor of corporate competitiveness in the B2B market. The paper deals with targeted literature review that is focused on current concept of customer services mainly in B2B market, as well as on the interpretation and definition of service quality and on the way of its assessment using INDSERV tool. On the basis of a comparison of the outcomes of a targeted literature review and an analysis of creation of supplier’s assessment by the a selected manufacturer of non-woven textiles for the automotive industry, the paper identifies the deciding criterions used for assessing service quality provided by suppliers from a manufacture´s perspective.eng
dc.description.abstract-translatedKvalita poskytovaných služeb spojených s výrobkem je považována za jeden z nejdůležitějších prvků rozvoje a udržení produktivních a úspěšných vztahů v dodavatelských systémech a za klíčový faktor konkurenceschopnosti podniků na B2B trhu. V práci je provedena cílená rešerše zaměřená na současné pojetí služeb poskytovaných zákazníkům zejména na B2B trhu, na vymezení a definování kvality služeb a na způsoby jejího hodnocení pomocí nástroje INDSERV. V článku jsou, na základě komparace výsledků cílené literární rešerše a analýzy hodnocení dodavatelů ze strany výrobce- dodavatele pro automobilový průmysl identifikovány rozhodující kritéria používaná pro hodnocení kvality služeb poskytovaných dodavateli z pohledů výrobce.cze
dc.event8th Carpathian logistics congress - CLC 2018 (03.12.2018 - 05.12.2018, Praha)eng
dc.formatp. 890-895eng
dc.identifier.isbn978-80-87294-88-8eng
dc.identifier.obd39881822eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/74691
dc.language.isoengeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.publisherTANGER, spol. s r.o.eng
dc.relation.ispartofCLC 2018 - Conference Proceedingseng
dc.relation.publisherversionhttp://www.slsz.cz/icct2018/START.htmeng
dc.rightspouze v rámci univerzitycze
dc.subjectB2B marketeng
dc.subjectnon-woven textileseng
dc.subjectservice qualityeng
dc.subjectINDSERVeng
dc.subjectQ-LanYseng
dc.subjectB2B trhcze
dc.subjectnetkané textiliecze
dc.subjectkvalita služebcze
dc.subjectINDSERVcze
dc.subjectQ-LanYscze
dc.titleAssessment of provided service quality in B2B market from the manufacturer´s perspectiveeng
dc.title.alternativeHodnocení kvality poskytovaných služeb na B2B trhu z pohledu výrobcecze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
Vlckova_Podskubkova_CLC_2018.doc
Velikost:
110.5 KB
Formát:
Microsoft Word