Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Synchronization Algorithm Gor Peer-To-Peer Interactive Distributed Simulation Implemented In a Single-Threaded Web Application

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorKarták, Štěpáncze
dc.date.accessioned2018-02-27T02:46:04Z
dc.date.available2018-02-27T02:46:04Z
dc.date.issued2017eng
dc.description.abstractThis article presents a synchronization algorithm for distributed interactive peer-to-peer simulation in a web browser. It is a practical utilization of web browsers in combination with modern technologies for realization of computation- and network-heavy simulation tasks. Due to present limitations of web browsers, especially due to their limited computing power, a class of realizable tasks is defined. Such tasks can be successfully solved with web browsers. The article also covers the operating principles of web applications, with focus on JavaScript and problems arising from its concept. The text describes the algorithm and used network topologies of the logical processes, and their synchronization methods. Advantages and disadvantages of realizing a simulation with a web browser are described as well, as well as the reasons why the not-so-frequently used peer-to-peer simulation was used. To conclude, a use case for application scope testing is characterized, i.e. identifying the appropriate number of logical processes, frequency of interactive interventions, usable numbers of objects, etc., for which the presented algorithm is appropriate.eng
dc.description.abstract-translatedTento příspěvek představuje synchronizačního algoritmus pro distribuovanou interaktivní peer-to-peer simulaci ve webovém prohlížeči. Jedná se o praktické využití webového prohlížeče a jeho moderních technologií pro realizaci výpočetně a síťově náročné simulační úlohy. Vzhledem ke stávajícím omezením webových prohlížečů, především k nedostatečnému výpočetnímu výkonu, je definována třída úloh, kterou lze realizovat, tj. pro kterou jsou webové prohlížeče v dnešní době ideální či použitelné. Článek rozebírá způsob fungování webových aplikací se zaměřením na JavaScript a problémy, které vyplývají z jeho konceptu. V textu je dále popsán příslušný algoritmus a použitá síťová topologii logických procesů a způsob jejich synchronizace. Jsou popsány klady i zápory realizace simulace ve webovém prohlížeči, stejně tak zdůvodněno použití dnes nepříliš často využívané peer-to-peer simulace. Závěrem je charakterizován use case pro testování vhodného rozsahu aplikace, tj. identifikace vhodného počtu logických procesů, frekvence interaktivních zásahů, použitelné počty objektů, atp. pro které je představený algoritmus vhodný.cze
dc.event29th European Modeling and Simulation Symposium, EMSS 2017 (18.09.2017 - 20.09.2017, Barcelona)eng
dc.formatp. 149-158eng
dc.identifier.isbn978-1-5108-4765-1eng
dc.identifier.obd39879997eng
dc.identifier.scopus2-s2.0-85035148112
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/69853
dc.language.isoengeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.project.IDSGS_2017_029/MOSY ? Modelování a simulace systémůeng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.publisherCAL-TEK SRLeng
dc.relation.ispartof29th European Modeling and Simulation Symposium, EMSS 2017eng
dc.rightspouze v rámci univerzityeng
dc.subjectDistributed Simulationeng
dc.subjectWeb-based simulationcze
dc.subjectdistribuovaná simulace
dc.subjectHTML5
dc.subjectWebRTC
dc.titleSynchronization Algorithm Gor Peer-To-Peer Interactive Distributed Simulation Implemented In a Single-Threaded Web Applicationeng
dc.title.alternativeAlgoritmus synchronizace peer-to-peer interaktivní distribuované simulace implementované v jednovlákovné webové aplikacicze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
EMSS2017_KARTAK_AJ_FINAL.pdf
Velikost:
424.97 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format