Publikace: Marketingová strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o.
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Vojtková, Petra
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem diplomové práce je prozkoumat stávající situaci společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o. a navržení její marketingové strategie pro další období. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problematiky strategického řízení a tvorby marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na analýzu stávající situace podniku v rámci konkrétního marketingového prostředí a současné marketingové strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o. a následně na navržení marketingové strategie pro další období.
Popis
Klíčová slova
Strategie, Konkurence, SWOT analýza, marketingové prostředí, strategies, Competition, SWOT analysis, marketing environment