Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Vojtková, Petra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem diplomové práce je prozkoumat stávající situaci společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o. a navržení její marketingové strategie pro další období. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problematiky strategického řízení a tvorby marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na analýzu stávající situace podniku v rámci konkrétního marketingového prostředí a současné marketingové strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o. a následně na navržení marketingové strategie pro další období.

Popis

Klíčová slova

Strategie, Konkurence, SWOT analýza, marketingové prostředí, strategies, Competition, SWOT analysis, marketing environment

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By