Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o.

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKuběnka, Michalcze
dc.contributor.authorVojtková, Petra
dc.date.accepted2009cze
dc.date.accessioned2009-07-03T09:20:37Z
dc.date.available2009-07-03T09:20:37Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractCílem diplomové práce je prozkoumat stávající situaci společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o. a navržení její marketingové strategie pro další období. První část práce je tvořena teoretickým přehledem problematiky strategického řízení a tvorby marketingové strategie. Druhá část je zaměřena na analýzu stávající situace podniku v rámci konkrétního marketingového prostředí a současné marketingové strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o. a následně na navržení marketingové strategie pro další období.cze
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to examine the current situation of the company RCD Radiocommunication Ltd. and to propose it's marketing strategy for next period. The first part of the work is aimed at theoretical problem of the strategic management and creating marketing strategy. The second part concerns with analysis of the current situation within the specific marketing environment and current marketing strategy of the company RCD Radiocommunication Ltd. and with proposing the new marketing strategy for next period.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format801 s., 4 s. přílohcze
dc.format.extent1154746 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD19918cze
dc.identifier.signatureD19918
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/33755
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectStrategiecze
dc.subjectKonkurencecze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectmarketingové prostředícze
dc.subjectstrategieseng
dc.subjectCompetitioneng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectmarketing environmenteng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleMarketingová strategie společnosti RCD Radiokomunikace spol. s r. o.cze
dc.title.alternativeMarketing strategy of company RCD Radiocommunication Ltd.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
VojtkovaP_Marketingova strategie_MK_2009.pdf
Velikost:
1.1 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
KubenkaM_Marketingova strategie_PV_2009.pdf
Velikost:
38.75 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
VaculikJ_Strategie spolecnosti_PV_2009.pdf
Velikost:
26.14 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format