Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv nových systémů zabezpečení jízdy vlaku na kapacitu železniční infrastruktury

Habilitační práceopen access
dc.contributor.authorNachtigall, Petr
dc.contributor.refereeBeneš, Karel
dc.contributor.refereeKolář, Jiří
dc.contributor.refereeMatuška, Jaroslav
dc.date.accessioned2023-06-02T11:31:48Z
dc.date.available2023-06-02T11:31:48Z
dc.date.issued2022
dc.description.abstractHabilitační práce se zabývá vlivem zavádění nových způsobů zabezpečení jízdy vlaku (ETCS) na kapacitu tratí. V první části práce je prostor věnován technické části nových zabezpečovacích systémů. Jsou zde představeny principy fungování CBTC a ETCS. Zvláštní důraz je kladen na brzdění vlaku a dohledu nad jeho brzděním. V další části se pak autor zaměřil na efekty, které přinese zavedení ETCS L2 do ČR. Negativní vlivy jsou podpořeny možnými způsoby jejich odstranění. Jedna z částí práce se věnuje také přípravě nových staveb ve vazbě na ETCS, jejichž nedílnou součástí je také využitá simulačních nástrojů.cze
dc.description.abstract-translatedThe habilitation thesis deals with the influence of the introduction of new train protection systems (ETCS) on the capacity of lines. The first part of the thesis is devoted to the technical part of the new signalling systems. The principles of operation of CBTS and ETCS are presented. Special emphasis is placed on train braking and braking supervision. In the next part, the author focuses on the effects of the introduction of ETCS L2 in the Czech Republic. Zhe negative effects are supported by possible ways of eliminating them. One of the parts of the work is also devoted to the preparation of new constructions in connection with ETCS. An integral part of the preparation of new railway lines is also the use of simulation tools.eng
dc.description.departmentDopravní fakulta Jana Perneracze
dc.format113 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD40643
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/80696
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsbez omezenícze
dc.subjectbrzdná křivkacze
dc.subjectETCScze
dc.subjectkapacitacze
dc.subjectsimulacecze
dc.subjectželezniční dopravacze
dc.subjectbraking curveeng
dc.subjectETCSeng
dc.subjectcapacityeng
dc.subjectsimulationeng
dc.subjectrailway transporteng
dc.thesis.degree-namedoc.
dc.thesis.degree-programTechnologie a management v dopravěcze
dc.titleVliv nových systémů zabezpečení jízdy vlaku na kapacitu železniční infrastrukturycze
dc.title.alternativeImpact of new train protection systems on railway infrastructure capacityeng
dc.typehablitační prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 5 z 6
Načítá se...
Náhled
Název:
B Nachtigall habilitace.pdf
Velikost:
2.99 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Nachtigall_teze.pdf
Velikost:
922.13 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Anotace v AJ
Načítá se...
Náhled
Název:
Posudek_1.pdf
Velikost:
928.18 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Posudek_2.pdf
Velikost:
778.99 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Posudek_3.pdf
Velikost:
1.33 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce

Licence svazku

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
license.txt
Velikost:
1.71 KB
Formát:
Item-specific license agreed upon to submission
Popis: