Publikace: Uplatnění marketingového řízení a průzkumu ve vybrané firmě
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Staňková, Iva
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tématem diplomové práce je Uplatnění marketingového řízení a průzkumu ve vybraném podniku, kterým je Petrof, s.r.o. První část práce vymezuje základní oblasti marketingu. Patří sem marketingové prostředí, marketingové podnikatelské koncepce, marketingový mix a marketingový informační systém. Druhá část práce seznamuje s podnikem Petrof, s.r.o. a popisuje jeho marketing. V poslední části je analyzován marketingový výzkum, který zjišťuje především povědomí o značce PETROF a její postavení v hudebním průmyslu.
Popis
Klíčová slova
Marketing, Marketingový mix, Marketingové řízení, Marketingový průzkum, Marketing mix, Marketing management, Marketing exploration