Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Uplatnění marketingového řízení a průzkumu ve vybrané firmě

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Staňková, Iva

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tématem diplomové práce je Uplatnění marketingového řízení a průzkumu ve vybraném podniku, kterým je Petrof, s.r.o. První část práce vymezuje základní oblasti marketingu. Patří sem marketingové prostředí, marketingové podnikatelské koncepce, marketingový mix a marketingový informační systém. Druhá část práce seznamuje s podnikem Petrof, s.r.o. a popisuje jeho marketing. V poslední části je analyzován marketingový výzkum, který zjišťuje především povědomí o značce PETROF a její postavení v hudebním průmyslu.

Popis

Klíčová slova

Marketing, Marketingový mix, Marketingové řízení, Marketingový průzkum, Marketing mix, Marketing management, Marketing exploration

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By