Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Uplatnění marketingového řízení a průzkumu ve vybrané firmě

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKampf, Rudolfcze
dc.contributor.authorStaňková, Iva
dc.contributor.refereeCempírek, Václavcze
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-06-19T10:18:31Z
dc.date.available2014-06-19T10:18:31Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractTématem diplomové práce je Uplatnění marketingového řízení a průzkumu ve vybraném podniku, kterým je Petrof, s.r.o. První část práce vymezuje základní oblasti marketingu. Patří sem marketingové prostředí, marketingové podnikatelské koncepce, marketingový mix a marketingový informační systém. Druhá část práce seznamuje s podnikem Petrof, s.r.o. a popisuje jeho marketing. V poslední části je analyzován marketingový výzkum, který zjišťuje především povědomí o značce PETROF a její postavení v hudebním průmyslu.cze
dc.description.abstract-translatedTheme of the thesis is The Application of marketing management and exploration in the selected company, which is Petrof, s.r.o. The first part of thesis defines basic areas of marketing. It includes marketing environment, marketing business concepts, marketing mix and marketing information system. The second part introduces Petrof, s.r.o. and describes its marketing. In the last part, there is analysis of the marketing research, which identifies brand awareness PETROF and its position in the music industry.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce byla analýza marketingového řízení ve vybrané firmě a přínosy uplatňování marketingového řízení pro management firmy a pro celkové postavení firmy na trhu. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:1. Byla DP pro firmu Petrof, s.r.o. přínosná, budou se řídit navrhovanými doporučeními? Jak firma překonala ekonomickou krizi? 2. Navrhnutá doporučení pro další rozvoj podniku, především doporučení informování veřejnosti se budou týkat také zahraničí?cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.formativ, 70 s.cze
dc.format.extent2970158 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD30054cze
dc.identifier.stag22050cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/56491
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectMarketingové řízenícze
dc.subjectMarketingový průzkumcze
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectMarketing managementeng
dc.subjectMarketing explorationeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleUplatnění marketingového řízení a průzkumu ve vybrané firměcze
dc.title.alternativeThe Application of marketing management and research in the selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KampfR_UplatneniMarketingoveho_IS_2014.pdf
Velikost:
66.08 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
CempirekV_UplatneniMarketingoveho_IS_2014.pdf
Velikost:
68.84 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
StankovaI_UplatneniMarketingoveho_RK_2014.pdf
Velikost:
2.83 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce