Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Strategický marketing města Holice

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorValenta, Vladimír
dc.date.accepted2006
dc.date.accessioned2007-09-30T14:21:12Z
dc.date.available2007-09-30T14:21:12Z
dc.date.issued2006
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o strategickém marketingu města Holice, řešení organizační struktury města, která by směřovala jeho vývoj v souvislosti s požadavky občanů, ale i sledováním rozvoje měst v evropském měřítku. V teoretické části jsem se soustředil na vysvětlení základních marketingových pojmů, specifických zvláštností a marketingového prostředí regionu. Dále jsem se zaměřil na strategické řízení města a proces strategického plánování. Poslední části pojednávají o situační analýze města Holic a návrhu metodiky zpracování strategického plánu, který vyústí v expertní ověření metody v oblasti bydlení. V závěru své diplomové práce jsem shrnul uvedené poznatky.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the strategic marketing of the town of Holice, its organizational structure which would develop according to the demands of citizens including the experience of the development of the towns within the European Union. The theoretical parts concentrate on the explanation of the main marketing notions, specific peculiarities and marketing environment of the region. The strategic management and the process of strategic planning are discussed in the following parts. The situational analysis of the town and the recommendation of the methodology of the treatment of the strategic plan which is going to lead in the verification of the methods in the sphere of housing have been described in the last part. The end depicts the summary of the notions and the theory.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format67 s.cze
dc.format.extent285273 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD16157
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/25190
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectstrategic marketingeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectmarketing environmenteng
dc.subjectStrategic Managementeng
dc.subjectspecific peculiarities of the marketingeng
dc.subjectstrategický marketingcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectmarketingové prostředícze
dc.subjectřízení městacze
dc.subjectspecifické zvláštnosti marketingu městacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleStrategický marketing města Holicecze
dc.title.alternativeStrategic marketing of the town of Holiceeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
text.pdf
Velikost:
278.59 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format