Publikace: Strategický marketing města Holice
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Soubory
Datum
Autoři
Valenta, Vladimír
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce pojednává o strategickém marketingu města Holice, řešení organizační struktury města, která by směřovala jeho vývoj v souvislosti s požadavky občanů, ale i sledováním rozvoje měst v evropském měřítku. V teoretické části jsem se soustředil na vysvětlení základních marketingových pojmů, specifických zvláštností a marketingového prostředí regionu. Dále jsem se zaměřil na strategické řízení města a proces strategického plánování. Poslední části pojednávají o situační analýze města Holic a návrhu metodiky zpracování strategického plánu, který vyústí v expertní ověření metody v oblasti bydlení. V závěru své diplomové práce jsem shrnul uvedené poznatky.
Popis
Klíčová slova
strategic marketing, SWOT analysis, marketing environment, Strategic Management, specific peculiarities of the marketing, strategický marketing, SWOT analýza, marketingové prostředí, řízení města, specifické zvláštnosti marketingu města