Publikace: Vnímání nástrojů posilování vztahů se zákazníky z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Cissé, Martin
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá problematikou posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Teoretická část práce je věnována problematice a vývoji názorů na posilování vztahů se zákazníky, charakteru B2B prostředí, filosofii CRM a nejčastěji využívaným formám a nástrojům posilování vztahů se zákazníky, které jsou využívány na průmyslových trzích. Praktická část práce je zaměřena na kvantitativní výzkum vnímání těchto nástrojů, z hlediska jejich prospěšnosti a úrovně uplatnění, mezi odběrateli pigmentů a barviv.
Popis
Klíčová slova
B2B, posilování vztahů se zákazníky, customer relationship management, strengthening customer relationships