Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vnímání nástrojů posilování vztahů se zákazníky z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Cissé, Martin

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá problematikou posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Teoretická část práce je věnována problematice a vývoji názorů na posilování vztahů se zákazníky, charakteru B2B prostředí, filosofii CRM a nejčastěji využívaným formám a nástrojům posilování vztahů se zákazníky, které jsou využívány na průmyslových trzích. Praktická část práce je zaměřena na kvantitativní výzkum vnímání těchto nástrojů, z hlediska jejich prospěšnosti a úrovně uplatnění, mezi odběrateli pigmentů a barviv.

Popis

Klíčová slova

B2B, posilování vztahů se zákazníky, customer relationship management, strengthening customer relationships

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By