Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vnímání nástrojů posilování vztahů se zákazníky z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorLošťáková, Hanacze
dc.contributor.authorCissé, Martin
dc.contributor.refereeWandrol, Pavelcze
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-06-19T10:19:07Z
dc.date.available2014-06-19T10:19:07Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Teoretická část práce je věnována problematice a vývoji názorů na posilování vztahů se zákazníky, charakteru B2B prostředí, filosofii CRM a nejčastěji využívaným formám a nástrojům posilování vztahů se zákazníky, které jsou využívány na průmyslových trzích. Praktická část práce je zaměřena na kvantitativní výzkum vnímání těchto nástrojů, z hlediska jejich prospěšnosti a úrovně uplatnění, mezi odběrateli pigmentů a barviv.cze
dc.description.abstract-translatedThis master thesis deals with the issue of customer relationships strengthening on B2B markets. The theoretical part of the thesis is devoted to the issue and development of views on strengthening of relationships with customers, the nature of B2B environment, CRM philosophy and the most frequently forms and instruments used to customer relationships strengthening in industrial markets. The practical part of the thesis is focused on quantitative research of perception of these instruments, in terms of their usefulness and level of application, between the buyers of pigments and dyes.eng
dc.description.defenceBěhem obhajoby byly komisí položeny následující otázky: Jak by vypadalo pořadí jednotlivých předností a nedostatků dodavatele při zohlednění vnímané prospěšnosti? Jaký je názor diplomanta na hodnocení vnímané prospěšnosti aspektu "Účast na veletrzích a výstavách"? Jaký vliv může v tomto případě hrát exportní orientace SBU Pigmenty a Barviva?Student otázky zodpověděl.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format95 s., 10 s. příl.cze
dc.format.extent3686096 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD30261cze
dc.identifier.stag24272cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/56572
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 9.5.2019cze
dc.subjectB2Bcze
dc.subjectposilování vztahů se zákazníkycze
dc.subjectcustomer relationship managementeng
dc.subjectstrengthening customer relationshipseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleVnímání nástrojů posilování vztahů se zákazníky z pohledu odběratelů vybraných chemických produktůcze
dc.title.alternativePerception of instruments used to customer relationships strengthening from the perspective of customers of selected chemical productseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
LostakovaH_VnimaniNastroju_MC_2014.pdf
Velikost:
21.96 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
WandrolP_VnimaniNastroju_MC_2014.pdf
Velikost:
34.65 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
CisseM_VnimaniNastroju_HL_2014.pdf
Velikost:
3.52 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce