Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
The Quality of Services Provided to Customers in zhe B2B Market with Chemical Industry Products

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpostprint
dc.contributor.authorVlčková, Vladimíracze
dc.contributor.authorLošťáková, Hanacze
dc.date.accessioned2018-02-27T02:41:21Z
dc.date.available2018-02-27T02:41:21Z
dc.date.issued2017eng
dc.description.abstractThis paper specifies, on the basis of research outcomes and a primary survey, applied service quality indicators and service quality standards in the B2B market with selected chemical products. Finally, it specifies the importance of individual service quality parameters and the factors affecting it from the point of view of the service providers. The research was conducted using the method of personal interviewing of selected managers responsible for providing customer services at a selected chemical company. The benefits of the paper can particularly be seen in identification of the quality parameters of services that are important for customers in the chemical industry and that can significantly contribute to creation and maintenance of the customer satisfaction and loyalty in this market.eng
dc.description.abstract-translatedV příspěvku jsou, na základě výsledků rešerše a primárního výzkumu, vyspecifikovány používané ukazatele kvality služeb a standardy kvality služeb na B2B trhu s vybranými produkty chemického průmyslu. Konečně je stanovena důležitost jednotlivých parametrů kvality služeb a faktorů, které ji ovlivňují z pohledu jejich poskytovatelů. Výzkum byl realizován metodou osobního dotazování vybraných manažerů zodpovědných za poskytování služeb zákazníkům, ve vybraném podniku chemického průmyslu. Přínos článku lze spatřit zejména v nalezení těch parametrů kvality služeb, které jsou důležité pro zákazníky v chemickém průmyslu a mohou významně přispívat k vytváření a udržování spokojenosti a loajality zákazníků na tomto trhu.cze
dc.event4th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts SGEM 2017 (24.08.2017 - 30.08.2017, Albena)eng
dc.formatp. 1053 -1060eng
dc.identifier.doi10.5593/sgmsocial2017/15/S05.132eng
dc.identifier.isbn978-619-7408-17-1eng
dc.identifier.issn2367-5659eng
dc.identifier.obd39879234eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/69815
dc.language.isoengeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspostprinteng
dc.publisherSTEF92 Technology Ltd.eng
dc.relation.ispartofModern Science Conference Proceedings. Book 1, Vol. V : Business and Managementeng
dc.rightspouze v rámci univerzityeng
dc.subjectcustomer serviceseng
dc.subjectquality of serviceseng
dc.subjectservice quality indicatorseng
dc.subjectchemical industry companyeng
dc.subjectslužby zákazníkůmcze
dc.subjectkvalita služebcze
dc.subjectukazatelé kvality služebcze
dc.subjectpodnik chemického průmyslucze
dc.titleThe Quality of Services Provided to Customers in zhe B2B Market with Chemical Industry Productseng
dc.title.alternativeKvalita služeb poskytovaných zákazníkům na B2B trhu s produkty chemického průmyslucze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
SGEM2017_paper_Vlckova_Lostakova.doc
Velikost:
101 KB
Formát:
Microsoft Word