Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie cestovní kanceláře CVOK

Diplomová práce
dc.contributor.advisorPrůša, Petr
dc.contributor.authorKubů, Jiří
dc.contributor.refereeBartoš, Kamil
dc.date.accepted2007
dc.date.accessioned2007-09-30T14:26:30Z
dc.date.available2007-09-30T14:26:30Z
dc.date.issued2007
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou marketingu v konkrétní cestovní kanceláři, která podniká na trhu vodní turistiky a raftingu. Reaguje na to, že prostředí, ve kterém cestovní vodácká kancelář podniká, se neustále mění v oblasti vědy, struktury trhu, požadavcích a přáních zákazníků. Na základě těchto změn se snaží navrhnout marketingový směr, kterým by se firma měla ubírat. Navrhuje konkrétní marketingovou strategii, která by měla zajistit efektivnější a kvalitnější komunikaci se zákazníkem a s poskytovateli jednotlivých služeb.cze
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD16820
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/25337
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subject75 s., 4 s. přílohcze
dc.subjectcestovní kancelářecze
dc.subjectvodní turistikacze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectStrategiecze
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programDopravní inženýrství a spojecze
dc.titleMarketingová strategie cestovní kanceláře CVOKcze
dc.title.alternativeMarketing strategy of travel agency CVOKeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory