Publikace: Marketingová strategie cestovní kanceláře CVOK
Diplomová práceNačítá se...
Datum
Autoři
Kubů, Jiří
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu v konkrétní cestovní kanceláři, která podniká na trhu vodní turistiky a raftingu. Reaguje na to, že prostředí, ve kterém cestovní vodácká kancelář podniká, se neustále mění v oblasti vědy, struktury trhu, požadavcích a přáních zákazníků. Na základě těchto změn se snaží navrhnout marketingový směr, kterým by se firma měla ubírat. Navrhuje konkrétní marketingovou strategii, která by měla zajistit efektivnější a kvalitnější komunikaci se zákazníkem a s poskytovateli jednotlivých služeb.
Popis
Klíčová slova
75 s., 4 s. příloh, cestovní kanceláře, vodní turistika, Marketing, Strategie