Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie ceny ve společnosti cestovního ruchu

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorSkopalová, Petra
dc.date.accepted2008cze
dc.date.accessioned2008-11-02T11:04:57Z
dc.date.available2008-11-02T11:04:57Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá strategií tvorby ceny ve dvou modelech obchodování v oblasti cestovního ruchu – business to business a business to consumer. V první části jsou vymezeny základní pojmy marketingového pojetí ceny. Druhá část je zaměřena na charakteristiku situační analýzy ve skupině dvou společností. Třetí část je věnována strategii tvorby ceny ve zmíněných dvou obchodních modelech. Je zde popsána strategie tvorby ceny v konkrétních společnostech podnikajících v oblasti cestovního ruchu, která závisí jak na vnitřních tak i vnějších faktorech. Závěrečná část diplomové práce uvádí návrhy na možná zlepšení strategie tvorby ceny ve společnosti.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the pricing strategies in two models of trade in tourism - business to business and business to consumer. In the first part, defined the basic terms the concept of marketing prices. The second part is focused on the characteristics of situational analysis in the two companies. The third part is devoted to pricing strategy in these two business models. There is a pricing strategy described in the specific companies involved in tourism, which depends on both internal and external factors. The final part of thesis puts forward suggestions on possible improvements to pricing strategies in the company.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format89 s., 4 s. přílohcze
dc.format.extent1425261 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/zipcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD19256cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/30213
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.rights.physicalunitpráce není přístupnácze
dc.subjectCestovní ruchcze
dc.subjecttvorba cenycze
dc.subjectKonkurencecze
dc.subjectB2Bcze
dc.subjectB2Ccze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectTourismeng
dc.subjectPricingeng
dc.subjectCompetitioneng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleMarketingová strategie ceny ve společnosti cestovního ruchucze
dc.title.alternativeMarketing strategy of pricing in tourism companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
data.zip
Velikost:
1.36 MB
Formát:
Unknown data format
Popis:
NEPŘÍSTUPNÝ SOUBOR