Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie ceny ve společnosti cestovního ruchu

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Skopalová, Petra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá strategií tvorby ceny ve dvou modelech obchodování v oblasti cestovního ruchu – business to business a business to consumer. V první části jsou vymezeny základní pojmy marketingového pojetí ceny. Druhá část je zaměřena na charakteristiku situační analýzy ve skupině dvou společností. Třetí část je věnována strategii tvorby ceny ve zmíněných dvou obchodních modelech. Je zde popsána strategie tvorby ceny v konkrétních společnostech podnikajících v oblasti cestovního ruchu, která závisí jak na vnitřních tak i vnějších faktorech. Závěrečná část diplomové práce uvádí návrhy na možná zlepšení strategie tvorby ceny ve společnosti.

Popis

Klíčová slova

Cestovní ruch, tvorba ceny, Konkurence, B2B, B2C, Marketing, Tourism, Pricing, Competition

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By