Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Segmentace autoservisů podle jejich potřeb a požadavků na úroveň spolupráce s výrobci a distributory autoolejů

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Hejnová, Alena

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá problematikou segmentace B2B trhů, konkrétně pak segmentací autoservisů podle jejich náhledu na potřebnost různé míry spolupráce s výrobci a distributory autoolejů. V teoretické části je na základě rešerše odborné literatury vysvětlena podstata segmentace trhu a její výhody a nevýhody a dále je teoreticky popsán samotný proces segmentace trhu se zaměřením na specifika průmyslových trhů. Závěrem teoretické části práce jsou rámcově popsány literaturou doporučované metody a přístupy k segmentaci trhu. Praktická část diplomové práce je věnována zpracování a analýze výsledků primárního kvantitativního výzkumu, jenž umožnil provést segmentaci autoservisů podle názorů jejich představitelů na úroveň spolupráce s výrobci a distributory autoolejů. Identifikované segmenty jsou popsány a specifikovány zvlášť z hlediska spolupráce s výrobci a zvlášť se zaměřením na spolupráci s distributory autoolejů.

Popis

Klíčová slova

segmentace trhu, segment trhu, segmentační proměnné, B2B trh, faktorová analýza, shluková analýza, market segmentation, market segment, segmentation variables, B2B market, factor analysis, cluster analysis

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By