Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Segmentace autoservisů podle jejich potřeb a požadavků na úroveň spolupráce s výrobci a distributory autoolejů

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorJelínková, Martina
dc.contributor.authorHejnová, Alena
dc.contributor.refereeŠkarka, Jan
dc.date.accepted2016-06-06
dc.date.accessioned2016-06-09T12:43:10Z
dc.date.available2016-06-09T12:43:10Z
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-05-13
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou segmentace B2B trhů, konkrétně pak segmentací autoservisů podle jejich náhledu na potřebnost různé míry spolupráce s výrobci a distributory autoolejů. V teoretické části je na základě rešerše odborné literatury vysvětlena podstata segmentace trhu a její výhody a nevýhody a dále je teoreticky popsán samotný proces segmentace trhu se zaměřením na specifika průmyslových trhů. Závěrem teoretické části práce jsou rámcově popsány literaturou doporučované metody a přístupy k segmentaci trhu. Praktická část diplomové práce je věnována zpracování a analýze výsledků primárního kvantitativního výzkumu, jenž umožnil provést segmentaci autoservisů podle názorů jejich představitelů na úroveň spolupráce s výrobci a distributory autoolejů. Identifikované segmenty jsou popsány a specifikovány zvlášť z hlediska spolupráce s výrobci a zvlášť se zaměřením na spolupráci s distributory autoolejů.cze
dc.description.abstract-translatedThe object of the dissertation thesis is segmentation B2B markets, specificaly segmentation of car service stations according to their need for the level of cooperation with manufacturers and distributors of car oils. Based on specialized publications recherche there is explanation of the essence of market segmentation and its advantages and disadvantages in the theoretical part. There is also a theoretical description of the market segmentation process focused on industrial market specifics. At the end of theoretical part of the thesis can be found the description of recommended methods and approaches to the market segmentation. Practical part of the thesis is dedicated to primary quantitative research and analysis of its results in order to do the segmentation of car service stations based on opinions of their representatives for the level of cooperation with manufacturers and distributors of car oils. Identified segments are described and specified separetely for the cooperation with manufacturers and separately for the cooperation with distributors of car oils.eng
dc.description.departmentFakulta chemicko-technologickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format83 s.
dc.format.extent1312834 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD34339
dc.identifier.stag30730
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/64612
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupná
dc.subjectsegmentace trhucze
dc.subjectsegment trhucze
dc.subjectsegmentační proměnnécze
dc.subjectB2B trhcze
dc.subjectfaktorová analýzacze
dc.subjectshluková analýzacze
dc.subjectmarket segmentationeng
dc.subjectmarket segmenteng
dc.subjectsegmentation variableseng
dc.subjectB2B marketeng
dc.subjectfactor analysiseng
dc.subjectcluster analysiseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleSegmentace autoservisů podle jejich potřeb a požadavků na úroveň spolupráce s výrobci a distributory autoolejůcze
dc.title.alternativeSegmentation of car service stations according to their needs and requirements for the level of cooperation with manufacturers and distributors of car oilseng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
HejnovaA_SegmentaceAutoservisu_MJ_2016.pdf
Velikost:
1.25 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
vedouci-JelinkovaM_SegmentaceAutoservisu_AH_2016.pdf
Velikost:
157.6 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
oponent-SkarkaJ_SegmentaceAutoservisu_AH_2016.pdf
Velikost:
270.84 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce