Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza marketingového mixu podniku

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Dolejší, Tereza

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem práce je rozbor a hodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Tento pojem je vysvětlen jak z teoretického, tak z praktického hlediska. Větší důraz je kladen na praktickou část, která se věnuje nástrojům marketingového mixu značky Jacobs Krönung.

Popis

Klíčová slova

marketingový mix, produkty, cena, propagace, distribuce, marketing mix, products, price, distribution, promotion

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By