Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza marketingového mixu podniku

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKuběnka, Michalcze
dc.contributor.authorDolejší, Tereza
dc.contributor.refereeHourazová, Renatacze
dc.date.accepted2013cze
dc.date.accessioned2013-07-20T01:53:57Z
dc.date.available2013-07-20T01:53:57Z
dc.date.issued2013
dc.description.abstractCílem práce je rozbor a hodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Tento pojem je vysvětlen jak z teoretického, tak z praktického hlediska. Větší důraz je kladen na praktickou část, která se věnuje nástrojům marketingového mixu značky Jacobs Krönung.cze
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work is the analysis and evaluation of individual instruments of the marketing mix. It explains these terms not only from the theoretical point of view but also from the practical point of view. There is stronger emphasis on practical part, which analyses instruments of marketing of the brand Jacobs Krönung.eng
dc.description.defenceStudentka prezentovala diplomovou práci na téma Analýza marketingového mixu podniku. Cílem práce je rozbor marketingového mixu značky Jacobs Krönung. Připomínky a otázky u obhajoby: 1) Která značka kávy má na českém trhu nejrychlejší růst tržního podílu? 2) Jakou komunikační strategii byste zvolila při zavádění bezkofeinové kávy na trh s ohledem na jeho přínos? 3) Na základě pozorování performance konkurenčních produktů navrhněte nové rozložení káv v regále tak, aby Jacobs Krönung získal co nejlepší vizibilitu.cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format74 s.cze
dc.format.extent1745810 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD28650cze
dc.identifier.stag19332cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/52087
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectproduktycze
dc.subjectcenacze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectproductseng
dc.subjectpriceeng
dc.subjectdistributioneng
dc.subjectpromotioneng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAnalýza marketingového mixu podnikucze
dc.title.alternativeAnalysis of the Marketing Mix of the Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KubenkaM_AnalyzaMarketingoveho_TD_2013.pdf
Velikost:
53.53 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
HourazovaR_AnalyzaMarketingoveho_TD_2013.pdf
Velikost:
89.42 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
DolejsiT_AnalyzaMarketingoveho_MK_2013.pdf
Velikost:
1.66 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce