Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Sociální média jako nástroj marketingu v odvětví finančních služeb

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Nosek, František

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na využití sociálních médií při marketingové komunikaci ve finančních službách. V prvních třech kapitolách jsou představeny teoretické pojmy marketingu a nástroje, které se využívají na komunikaci. V praktická část se práce zabývá charakterizováním podniku a popsání jednotlivé komunikace na sociálních sítích. Nejdůležitější poznatky a doporučení jsou shrnuty na konci praktické části

Popis

Klíčová slova

sociální média, online marketing, finanční služby, online komunikace, marketingový mix, social media, online marketing, financial services, online communication, marketing mix

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By