Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Sociální média jako nástroj marketingu v odvětví finančních služeb

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorMlázovský, Martin
dc.contributor.authorNosek, František
dc.date.accepted2023-05-31
dc.date.accessioned2023-06-05T07:47:26Z
dc.date.available2023-06-05T07:47:26Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-04-28
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na využití sociálních médií při marketingové komunikaci ve finančních službách. V prvních třech kapitolách jsou představeny teoretické pojmy marketingu a nástroje, které se využívají na komunikaci. V praktická část se práce zabývá charakterizováním podniku a popsání jednotlivé komunikace na sociálních sítích. Nejdůležitější poznatky a doporučení jsou shrnuty na konci praktické částicze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the use of social media in marketing communication in financial services. The first three chapters introduce the theoretical concepts of marketing and the tools used for communication. The practical part of the thesis deals with the characterization of the company and the description of each communication on social media. The most important findings and recommendations are summarized at the end of the practical part.eng
dc.description.defenceStudent přednesl obhajobu práce s názvem Sociální média jako nástroj marketingu v odvětví finančních služeb. Cílem práce bylo zmapovat možnosti využití sociálních médií v odvětví finančních služeb, posléze analyzovat současnou strategii využívání sociálních médií ve vybrané finanční instituci a následně navrhnout doporučení pro přesnější zacílení tohoto typu marketingové komunikace s ohledem na zákazníky vybrané finanční instituce. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.: Ve svých doporučeních týkajících se komunikace na sociálních sítích se věnujete zejména zákaznickému segmentu ve věku 18-30 let, jak byste cílil na zákaznické segmenty ve středním až starším věku? Otázka 2.: Ve své práci jste zjistil, že Partners plánují vstoupit i na bankovní trh ; jaké jsou obecně rozdíly v marketingové komunikaci bankovních a nebankovních (poradenských) institucí? Student na otázky reagoval. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka 3.: Jaká zásadní doporučení pro instituce z oblasti finančních služeb plynou z Vaší práce? Otázka 4.: Jaký je přínos Vaší bakalářské práce pro praxi? Otázka 5.: Jak nahlížíte na využívání platformy TikTok a kyberbezpečnost? Otázka 6.: Jaká byla struktura respondentů a počet respondentů dotazníku? Student na otázky reagoval.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format92 s.
dc.identifier.stag44843
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/80767
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální médiacze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectfinanční službycze
dc.subjectonline komunikacecze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectfinancial serviceseng
dc.subjectonline communicationeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement finančních institucícze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleSociální média jako nástroj marketingu v odvětví finančních služebcze
dc.title.alternativeSocial Media as a Marketing Tool in the Financial Services Industryeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
NosekF_SocialniMedia_MM_2023.pdf
Velikost:
2.53 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
MlazovskyM_SocialniMedia_FN_2023.pdf
Velikost:
149.36 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce