Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie regionálního muzea

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorMáchová, Renáta
dc.contributor.authorVaňková, Adéla
dc.date.accepted2025-05-28
dc.date.accessioned2025-06-23T08:57:58Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-04-29
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem "Marketingová strategie regionálního muzea" se zabývá přehledem marketingu a sociálních sítí používaných k marketingu. Dále se zaměřuje na charakteristiku vybraného regionálního muzea, rozebrání současné marketingové strategie a následně návrhem nové strategie pro muzeum.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis entitled "Marketing Strategy of a Regional Museum" deals with an overview of marketing and social networks used for marketing. It also focuses on the characteristics of a selected regional museum, an analysis of the current marketing strategy and subsequently a proposal for a new strategy for the museum.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem: Marketingová strategie regionálního muzea. Cílem práce bylo rozbor současné marketingové strategie regionálního muzea na sociálních sítích a návrh nové marketingové strategie. Během rozpravy byl položen dotaz dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.:Navrhujete nové logo a sjednocení vizuální identity Muzea a galerie Orlických hor. Jak důležitou roli podle Vás hraje vizuální styl v budování důvěry a loajality návštěvníků ke kulturní instituci, jako je muzeum? Studentka na otázky reagovala. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka 2.: V čem jste dělala logo a podle čeho jste ho navrhla. Otázka 3.: Kolik bude stát navýšení návštěvnosti. Otázka 4.: Mluvíte o konkurenci, kdo je konkurence? Studentka na otázky reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format57 s.
dc.identifier.stag49441
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/84598
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectmarketing na sociálních sítíchcze
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectsocial media marketingeng
dc.thesis.degree-disciplineDigitální podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programDigitální podnikánícze
dc.titleMarketingová strategie regionálního muzeacze
dc.title.alternativeMarketing strategy of the regional museumeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
VankovaA_MarketingovaStrategie_RM_2025.pdf
Velikost:
1.18 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
MachovaR_MarketingovaStrategie_AV_2025.pdf
Velikost:
150.26 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce