Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie regionálního muzea

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce s názvem "Marketingová strategie regionálního muzea" se zabývá přehledem marketingu a sociálních sítí používaných k marketingu. Dále se zaměřuje na charakteristiku vybraného regionálního muzea, rozebrání současné marketingové strategie a následně návrhem nové strategie pro muzeum.

Popis

Klíčová slova

marketingová strategie, sociální sítě, marketing na sociálních sítích, marketing strategy, social media, social media marketing

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By