Publikace: Možnosti uplatnění servitizace ve výrobních podnicích v České republice
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Balášová, Veronika
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
V této práci je nejdříve provedena literární rešerše zaměřená na současné pojetí služeb a jejich klasifikaci. Je zaměřena především na služby poskytované na B2B trhu. Dále je popsána servitizace, její koncepty, identifikovány podmínky pro její uplatnění a možné způsoby přechodu k servitizaci. V praktické části je popsán průběh a výsledky internetového a osobního dotazování. Internetové dotazování bylo provedeno s cílem zjistit obeznámenost českých podniků s pojmem servitizace a případnými možnostmi její implementace. Osobní dotazování probíhalo v podniku vyrábějícím zařízení na zpracování kovového šrotu, který již má zkušenosti se zaváděním servitizace. V práci jsou uvedeny zjištěné podmínky pro uplatnění servitizace v tomto podniku, popsán proces její implementace a důsledky zavedení servitizace pro podnik.
Popis
Klíčová slova
služby na B2B trhu, klasifikace služeb, vlastnosti služeb, servitizace, proces servitizace, services in B2B market, service classification, service characterization, servitization, process of servitization