Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing malých a středních firem

Bakalářská práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Mencová, Kateřina

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce se zabývá marketingem malých a středních firem. Jsou v ní rozebrány charakteristiky a specifika malých a středních firem. Dále pak postavení těchto firem v České republice a Evropské unii. V práci jsou rozebrány vybrané marketingové nástroje. Tyto nástroje jsou následně posuzovány z pohledu využitelnosti u malých a středních firem.

Popis

Klíčová slova

malé a střední podniky, marketingové nástroje, Podpora podnikání, Česká Republika, Evropská Unie

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By