Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing malých a středních firem

Bakalářská práce
dc.contributor.advisorNožička, Jiří
dc.contributor.authorMencová, Kateřina
dc.date.accepted2007
dc.date.accessioned2007-09-30T14:05:58Z
dc.date.available2007-09-30T14:05:58Z
dc.date.issued2007
dc.description.abstractTato práce se zabývá marketingem malých a středních firem. Jsou v ní rozebrány charakteristiky a specifika malých a středních firem. Dále pak postavení těchto firem v České republice a Evropské unii. V práci jsou rozebrány vybrané marketingové nástroje. Tyto nástroje jsou následně posuzovány z pohledu využitelnosti u malých a středních firem.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format49 s.cze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD17810
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/24874
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectmalé a střední podnikycze
dc.subjectmarketingové nástrojecze
dc.subjectPodpora podnikánícze
dc.subjectČeská Republikacze
dc.subjectEvropská Uniecze
dc.thesis.degree-disciplineChemie a technická chemiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemie a technická chemiecze
dc.titleMarketing malých a středních firemcze
dc.title.alternativeMarketing of small and medium enterprisescze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory